#OurSecondChance największą kampanią reklamową DOOH na świecie

Projekt, który ujrzał światło dzienne w ostatni poniedziałek lipca (27.07.2020) zapoczątkowany został przez World Out of Home Organization. 

Cel kampanii #OurSecondChance

Jego celem jest zrzeszenie największych firm z sektora DOOH na całym świecie we wspólnej kampanii oraz udowodnienie siły przekazu Outdooru, jako globalnego medium zasięgowego. 

Głównym impulsem do rozpoczęcia tego projektu było znoszenie obostrzeń związanych z pandemią COVID-19, a co za tym idzie, powrót społeczeństwa do przestrzeni miejskich.

Do kampanii przyłączyły się firmy z 6 kontynentów (Europy, Azji, Afryki, Ameryki Północnej/ Południowej, Australii i Oceanii). Dzięki wspólnemu działaniu, każda ze współpracujących agencji ma teraz czas aby zademonstrować swoje możliwości w kluczowym momencie dla całego świata. Każda z nich przekazała na cel tej kampanii swoje powierzchnie reklamowe za darmo. 

Każda z kreacji wykorzystanych w kampanii nawiązuje do postrzegania świata w 2021 roku, określania priorytetów czy aspiracji. Kreacje mają na celu wzbudzenie refleksji nad sprawami istotnymi dla społeczeństwa, jak i planety. 

W Polsce do projektu przyłączyła się firma Screen Network. 

Źródło: https://specialreports.oaaa.org/global-out-of-home-organizations-launches-oursecondchance-the-biggest-worldwide-digital-ooh-campaign-to-date-by-new-commercial-arts/