“Real Magic”
Po raz pierwszy od 5 lat Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią reklamową, opartą na nowej platformie komunikacji marki “Real Magic”.
Nie będzie to jednak tylko slogan czy jednorazowa kampania, a długofalowa filozofia, która pomoże zbudować nową świadomość marki. Ma ona zachęcać nas do zwrócenia uwagi na to, co w każdym z nas jest magiczne. Eksperci zwracają uwagę na fakt, że komunikacja Coca-Coli z roku na rok staje się coraz mniej wyrazista. Nowsze pokolenia swoje skojarzenia z marką budowały tylko na tym co już było, a nie na tym co jest obecnie. Jest to zatem świetny krok, który pomoże zbliżyć się marce do młodszego konsumenta.
Nowe logo Hug
Marka zmodyfikowała także swoje logo – teraz kształt znaku towarowego jest bardziej zaokrąglony ku górze na etykietach puszek i butelek. Zmiana jest pozytywnie oceniana przez ekspertów – logo zachowuje wszystko, co ważne oraz nie traci swojej kultowości.
Źródło: https://musebycl.io/gaming/coca-cola-flows-gamers-global-real-magic-campaign