Nowości w Search Ads 360

Google wprowadziło aktualizację do swojej płatnej usługi Search Ads 360.

Głównymi obszarami zmian to nowy interfejs, obsługa większej ilości typów kampanii i wyszukiwarek.

Odświeżony wygląd Search Ads 360 przybliża użytkownika do UI (ang. user interface) Google Ads czy Microsoft Advertising co polepsza, przyspiesza i ułatwia nawigację dla użytkowników danych produktów.

Obsługa wielu kanałów reklamowych i wyszukiwarek, w tym partnerów zewnętrznych oznacza, że reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do większej liczby funkcji z innych wyszukiwarek niż kiedykolwiek wcześniej. 

Wprowadzono w Yahoo! Japan, obsługę takich elementów jak dynamiczne reklamy w wyszukiwarce i harmonogram rozszerzeń linków do podstron, a także ponad dziesięć dodatkowych funkcji Microsoft Advertising, w tym elastyczne reklamy w wyszukiwarce, rozszerzenia połączeń, reklamy lokalnego asortymentu produktów i dodatkowe typy odbiorców Microsoft.

Dodatkowe ulepszenia to udoskonalone zarządzanie kampaniami, automatyczne reguły, etykiety oraz wprowadzanie zmian dla wielu reklamodawców jednocześnie.

W nadchodzących kwartałach Google będzie dodawać kolejne funkcjonalności i wsparcie dla większej ilości kanałów. 

Firma ceni sobie opinie reklamodawców o swoich produktach, więc i w tym przypadku zachęca do dzielenia się opiniami na temat tego, co reklamodawcy chcieliby jeszcze zobaczyć w nowym SA360.

Źródło: https://blog.google/products/marketingplatform/360/introducing-new-search-ads-360/