14 marca 2023 r. to dzień, który pozostanie na długo w pamięci wszystkich Polaków. To właśnie wtedy polski pilot akrobacyjny Łukasz Czepiela udowodnił światu, że niemożliwe nie istnieje, a informacje o jego wyczynie znalazły się na głównych stronach serwisów informacyjnych całego świata. Kapitan Łukasza Czepiela, który będąc za sterami specjalnie zaprojektowanego na ten cel samolotu, wykonał wręcz niemożliwy do powtórzenia manewr lądowania. Cała sytuacja rozegrała się w Dubaju na lądowisku przeznaczonym dla helikopterów o średnicy zaledwie 27 metrów, które znajduje się na szczycie jedynego na świecie siedmiogwiazdkowego hotelu Burj Al Arab. Dziś nagranie tego dokonania bije rekordy oglądalności w social mediach.
Bohater ostatnich tygodni będzie gościem specjalnym finałowej uroczystej Gali 2. edycji Best Brands Awards 2023, która odbędzie się 18 maja w murach Zamku Ujazdowskiego. Podczas wydarzenia oficjalnie ogłoszone zostaną zwycięskie marki 2. edycji raportu Best Brands Poland oraz bohaterzy, którzy stoją za ich sukcesem. Zwycięzcy 6. kategorii badania otrzymają “Oskary Marketingu”.