Dogvertising: reklama outdoorowa dla czworonogów

Źródło graficzne: Freepik.com


Fińska marka karmy dla psów, Hau-Hau Champion, zaprojektowała innowacyjną reklamę outdoorową, adresowaną specjalnie do czworonogów. Wykorzystując sztuczną inteligencję oraz specjalne urządzenie dozujące smakołyki, kampania ta stworzyła interaktywny billboard, który reaguje na obecność psów. Stworzona w psim języku, składa się z kolorowego domku połączonego z mechanizmem dozującym karmę Hau-Hau Champion wprost do miski. Dzięki specjalnemu czujnikowi automat jest w stanie rozpoznać obecność psów i zapewnić im dostęp do smakołyków. 

Cała instalacja określana jest jako bezpieczna zarówno dla psów, jak i innych zwierząt czy dzieci, a dodatkowo wyposażona w dezynfekcję UV, zapewnia czystość powietrza i powierzchni. 

Aby zachęcić do zakupu, na billboardzie wyświetlany jest kod QR, prowadzący bezpośrednio do strony firmy, gdzie można nabyć smakołyki Hau-Hau Champion dla swojego pupila.

Źródło:
https://nowymarketing.pl/w-finlandii-powstaly-reklamy-outdoorowe-ktore-zrozumieja-psy-do-stworzenia-kampanii-wykorzystano-ai/