Microsoft Ads rozszerza Copilot dla większej ilości reklamodawców

Źródło graficzne: Freepik.com

Copilot pozwala marketerom natychmiast generować zasoby do kampanii, takie jak obrazy, nagłówki i opisy. Microsoft Ads rozszerzając swoje testy Copilota na większą liczbę reklamodawców, kontynuuje zbieranie danych, testowanie, optymalizację i pracę nad ogólną dostępnością.


Źródło:Copilot

Jak działa Copilot?

Copilot wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania rekomendacji dla zasobów, takich jak obrazy produktów, nagłówki i opisy na kontach reklamodawców i agencji. Użytkownik opisuje potrzebne treści, na przykład obraz, a Copilot generuje sugestie na podstawie opisu.

Jak Copilot ułatwia pracę reklamodawcom?

Copilot może upraszczać tworzenie zasobów, oszczędzając czas użytkowników i dostarczając inspiracji do tworzenia materiałów o lepszej jakości na potrzeby kampanii. Ogromną zaletą jest wbudowanie Copilota w ekosystem Microsoft Ads, co powinno być dużo bardziej funkcjonalne i szybsze niż korzystanie z innych modeli AI.

Źródło: https://searchengineland.com/microsoft-expands-copilot-advertisers-438306