Wystartowało badanie 3. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce

Wystartowało badanie realizowane przez GfK – an NIQ company, na potrzeby 3. edycji rankingu Best Brands Poland, którego organizatorem jest największa polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One. Tegoroczne badanie, tak jak w poprzednich latach, składa się z dwóch etapów analizy twardych danych dotyczących udziałów rynkowych oraz postrzegania marek przez konsumentów. To właśnie głosy konsumentów zadecydują o tym, które firmy 6 czerwca 2024 roku podczas uroczystej Gali Best Brands Awards otrzymają „Oscary Marketingu”.

Best Brands Awards to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK – an NIQ company, jednego z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych. Zainicjowana została ponad 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, a dziś wyłania najsilniejsze marki także we Włoszech, w Belgii i w Polsce. We wszystkich tych krajach Best Brands to ranking tworzony na podstawie badania, a także uroczysta Gala, która jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń biznesowych.

Tegoroczne badanie w Polsce obejmuje aż 40 kategorii produktowych, w którym przebadanych zostanie około 400 marek, a swój głos odda  8 tys. respondentów.

Na tej podstawie wyłonieni zostaną laureaci, czyli najsilniejsze marki na polskim rynku, w 6 kategoriach, które związane są ściśle z  globalnymi trendami oraz nastrojami konsumenckimi. Wśród ogłoszonych na 3. edycję kategorii znalazły się cztery nagrody znane z poprzednich edycji: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Sustainability Brand i Best Life Changing Technology Brand, a także dwie nowe: Beauty & Self-care Brand oraz Best Momentum Brand.

Wręczenie “Oscarów Marketingu” laureatom naszego rankingu nastąpi 6 czerwca 2024 r. w Warszawie podczas uroczystej Gali Best Brands Poland. 

Inicjatorem i organizatorem pierwszego w Polsce rankingu Best Brands jest Group One – największa niezależna grupa komunikacyjna. 

Partnerem merytorycznym – GfK – an NIQ company

Partnerem medialnym wydarzenia zostali: Forbes, Forbes Women, TV Polsat, Interia, Interia Biznes, Puls Biznesu, Media i Marketing Polska oraz Handel Extra.
Ranking wspiera – Serviceplan Group.