Coca-Cola wkracza z nową platformą komunikacji

“Real Magic” 

Po raz pierwszy od 5 lat Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią reklamową, opartą na nowej platformie komunikacji marki “Real Magic”. 

Nie będzie to jednak tylko slogan czy jednorazowa kampania, a długofalowa filozofia, która pomoże zbudować nową świadomość marki. Ma ona zachęcać nas do zwrócenia uwagi na to, co w każdym z nas jest magiczne. Eksperci zwracają uwagę na fakt, że komunikacja Coca-Coli z roku na rok staje się coraz mniej wyrazista. Nowsze pokolenia swoje skojarzenia z marką budowały tylko na tym co już było, a nie na tym co jest obecnie. Jest to zatem świetny krok, który pomoże zbliżyć się marce do młodszego konsumenta. 

Nowe logo Hug 

Marka zmodyfikowała także swoje logo – teraz kształt znaku towarowego jest bardziej zaokrąglony ku górze na etykietach puszek i butelek.  Zmiana jest pozytywnie oceniana przez ekspertów – logo zachowuje wszystko, co ważne oraz nie traci swojej kultowości.

Źródło: https://investors.coca-colacompany.com/news-events/press-releases/detail/1036/the-coca-cola-company-unveils-new-global-brand-platform-for 

Źródło: https://musebycl.io/gaming/coca-cola-flows-gamers-global-real-magic-campaign