Google wzbogaca reklamy Discovery Ads: zwiększa zaangażowanie i konwersję

Obraz autorstwa storyset na Freepik.com

Google wprowadza nowe funkcjonalności w Discovery Ads, które pozwalają markom na zwiększenie ich aktywności na platformie, na najbardziej zaangażowanych powierzchniach reklamowych. 

Klienci coraz częściej poszukują produktów i marek na różnych platformach online, takich jak YouTube, Discover czy Gmail. Dlatego ważne jest, aby marki przyciągały uwagę swoich klientów, gdy ci są gotowi na podjęcie decyzji.

Google ułatwia dostęp do produktów za pomocą Product Feeds

Discovery Ads Google oferuje teraz dostęp do produktów poprzez Product Feeds, co pozwala na prezentowanie oferty sklepu na podstawie zainteresowań i intencji klientów. Sprzedawcy mogą wykorzystać obrazy związane z danym stylem życia oraz krótki tekst ze swojego Google Merchant Center, aby dostarczyć bardziej trafne reklamy. Dzięki wykorzystaniu Product Feeds w Discovery Ads reklamodawcy mogą uzyskać średnio o 45% więcej konwersji przy podobnym koszcie na konwersję.

Najnowsze aktualizacje Google w zakresie raportowania i pomiarów mają na celu pomóc reklamodawcom w lepszym zrozumieniu ich wydajności w kampaniach Discovery i Video Action. Raportowanie na poziomie produktu umożliwia reklamodawcom śledzenie wyników swojego Google Merchant Center w feedach produktowych w odniesieniu do metryk, takich jak wyświetlenia lub kliknięcia. Pozwoli to na identyfikację typów produktów, które generują większe zainteresowanie oraz na podjęcie odpowiednich działań biznesowych.

Począwszy od drugiego kwartału, reklamodawcy będą mieli dostęp do przypisywania danych opartych na użytkownikach (DDA) w Discovery Ads, co zapewni dokładniejszy widok wydajności kampanii w ekosystemie Google.

Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/13404405?hl=en