Wystartowała kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One wspólnie ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa.
W kampanii JEDNYM GŁOSEM w ramach projektu “Zakończmy Epokę Klatkową” udział wzięły znane osoby, którym nie jest obojętny los zwierząt. W emocjonalnym spocie Anna Dereszowska, Tomasz Raczek, Agnieszka Woźniak-Starak, Lara Gessler, Zuza Kołodziejczyk, Bartosz Bielenia oraz Rafał Maślak przemawiają w imieniu 42 milionów zwierząt, które spędzają swoje życie w klatkach. Opowiadając poruszające historie krów, świń, kur niosek, królików i przepiórek, jednogłośnie apelują o podpisanie petycji.
“Wierzymy, że zmiana sytuacji zwierząt gospodarskich jest możliwa, między innymi dzięki udostępnianiu konsumentom dostępu do pełnej wiedzy na temat warunków, w jakich są hodowane.” – mówi Weronika Pochylska, specjalistka w zakresie outreach marketingu ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Labcon, która odpowiada za jego realizację, działania PR oraz współpracę z liderami opinii i influenceram. Wsparcie mediowe zapewniają agencje Value Media i SalesTube. Spot wyprodukowała agencja Media Ready. Większość działań realizowana jest pro bono.
Link do petycji skierowanej do Ministra Rolnictwa można podpisać na stronie: www.jednym-glosem.pl.