Mediaplus stawia na pierwsze w Polsce zeroemisyjne kampanie – Green GRP

Mediaplus wprowadza do Polski unikatowy na skalę światową program Green GRP autorstwa Mediaplus International. Dzięki tej inicjatywie marki mogą zredukować wpływ CO2 do atmosfery z prowadzonych kampanii (online & offline)  i równocześnie, propagując proekologiczną postawę, motywować branżę do zmian na rzecz ochrony klimatu. 

Dlaczego warto dołączyć do programu Green GRP?

Green GRP dostarcza klientom korzyści na dwóch poziomach. Po pierwsze, firma wykonuje realne kroki w kierunku walki o środowisko naturalne i przyczynia się do spowolnienia zmian klimatycznych. Po drugie, buduje pozytywny wizerunek w oczach konsumentów. Według danych z ankiet YouGov, prawie połowa kupujących pozytywnie postrzega firmy zaangażowane w zrównoważone projekty.

Jak działa Green GRP?

  1. Na podstawie danych dostarczonych przez markę i dostawców mediów, nasz partner ClimatePartner oblicza ślad CO2 kampanii oraz koszty rekompensaty za pomocą specjalistycznego modelu ekonometrycznego. 
  2. Następnie reklamodawca akceptuje koszty procesu, a ClimatePartner aranżuje rekompensatę ze wstępnie określonym projektem ochrony klimatu.
  3.  W momencie emisji, kampania jest więc w pełni neutralna klimatycznie.
  4. Działania mediowe objęte Green GPR otrzymają certyfikat oraz logo „Kampanii neutralnej dla klimatu”, którym marki mogą się posługiwać w swojej komunikacji.