Znamy laureatów pierwszego w Polsce rankingu najsilniejszych marek.
15 września podczas pierwszej edycji Gali Best Brands Awards dowiedzieliśmy się, które marki postrzegane są przez polskich konsumentów jako najlepsze. Organizatorami rankingu były Group One i GfK Polonia. Pierwsze w historii polskiego marketingu statuetki Best Brands Awards otrzymały marki:
- SAMSUNG – The Best Overall Brand
- BOSCH – The Best Sustainable brand
- MEDIA EXPERT – The Best Omnichannel Brand
- ALLEGRO – The Best Customer Centricity Brand
- BIEDRONKA – The Best Polish Brand
„Dwa światy, jedna przyszłość”
Ten wieczór był również wyjątkową okazją do rozmów, wymiany opinii i doświadczeń z innymi ważnymi uczestnikami rynku jak również wysłuchania inspirujących wystąpień zaproszonych Keynote Speakerów. O zagrożeniach wynikających z ocieplenia klimatu jak również roli i odpowiedzialności biznesu opowiedział Lewis Pugh, pływak wytrzymałościowy i oficjalny ambasador ONZ na rzecz ochrony oceanów. Tino Krause, Regional Director Central Europe, Meta przedstawił potencjał i możliwości rozwoju marek w Metaversum. Więcej o tym, dlaczego warto rozwijać firmę w wirtualnej rzeczywistości, bazując na różnorodnych zespołach już w najbliższy czwartek, 13.10 w Forbes Women, Tino Krause w rozmowie z Agnieszką Filipiak,
Partnerzy rankingu Best Brands:
Serviceplan, TV Polsat, Interia Biznes, Forbes, Forbes Women, Media Marketing Polska, Handel, Puls Biznesu,
Oficjalnym sponsorem został Salesforce
Źródło: Opracowanie własne