Best Brands Awards – “Oscary Marketingu” rozdane!

Znamy laureatów pierwszego w Polsce rankingu najsilniejszych marek.

15 września podczas pierwszej edycji Gali Best Brands Awards dowiedzieliśmy się, które marki postrzegane są przez polskich konsumentów jako najlepsze. Organizatorami rankingu były  Group One i GfK Polonia.  Pierwsze w historii polskiego marketingu statuetki Best Brands Awards otrzymały marki:

  • SAMSUNG – The Best Overall Brand
  • BOSCH The Best Sustainable brand
  • MEDIA EXPERT – The Best Omnichannel Brand
  • ALLEGRO – The Best Customer Centricity Brand
  • BIEDRONKA – The Best Polish Brand

„Dwa światy, jedna przyszłość”
Ten wieczór był również wyjątkową okazją do rozmów, wymiany opinii i doświadczeń z innymi ważnymi uczestnikami rynku jak również wysłuchania inspirujących wystąpień zaproszonych Keynote Speakerów. O zagrożeniach wynikających z ocieplenia klimatu jak również roli i odpowiedzialności  biznesu opowiedział Lewis Pugh, pływak wytrzymałościowy i oficjalny  ambasador  ONZ na rzecz ochrony oceanów. Tino Krause, Regional Director Central Europe, Meta przedstawił potencjał i możliwości rozwoju marek w Metaversum. Więcej o tym,  dlaczego warto rozwijać firmę w wirtualnej rzeczywistości, bazując na różnorodnych zespołach już w najbliższy czwartek, 13.10 Forbes Women, Tino Krause w rozmowie z Agnieszką Filipiak,

Partnerzy rankingu  Best Brands:

Serviceplan, TV Polsat, Interia Biznes, Forbes, Forbes Women, Media Marketing Polska, Handel, Puls Biznesu,

Oficjalnym sponsorem został Salesforce

Źródło: Opracowanie własne