Google wprowadziło aktualizację do swojej płatnej usługi Search Ads 360.
Głównymi obszarami zmian to nowy interfejs, obsługa większej ilości typów kampanii i wyszukiwarek.
Odświeżony wygląd Search Ads 360 przybliża użytkownika do UI (ang. user interface) Google Ads czy Microsoft Advertising co polepsza, przyspiesza i ułatwia nawigację dla użytkowników danych produktów.
Obsługa wielu kanałów reklamowych i wyszukiwarek, w tym partnerów zewnętrznych oznacza, że reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do większej liczby funkcji z innych wyszukiwarek niż kiedykolwiek wcześniej.
Wprowadzono w Yahoo! Japan, obsługę takich elementów jak dynamiczne reklamy w wyszukiwarce i harmonogram rozszerzeń linków do podstron, a także ponad dziesięć dodatkowych funkcji Microsoft Advertising, w tym elastyczne reklamy w wyszukiwarce, rozszerzenia połączeń, reklamy lokalnego asortymentu produktów i dodatkowe typy odbiorców Microsoft.
Dodatkowe ulepszenia to udoskonalone zarządzanie kampaniami, automatyczne reguły, etykiety oraz wprowadzanie zmian dla wielu reklamodawców jednocześnie.
W nadchodzących kwartałach Google będzie dodawać kolejne funkcjonalności i wsparcie dla większej ilości kanałów.
Firma ceni sobie opinie reklamodawców o swoich produktach, więc i w tym przypadku zachęca do dzielenia się opiniami na temat tego, co reklamodawcy chcieliby jeszcze zobaczyć w nowym SA360.
Źródło: https://blog.google/products/marketingplatform/360/introducing-new-search-ads-360/