Jedną z branż, które najbardziej ucierpiały na pandemii koronawirusa jest turystyka. Być może właśnie ze względu na to, Google zdecydowało się na nieoczekiwany krok. Gigant z Doliny Krzemowej testuje nowe rozwiązanie pozwalające promować wycieczki i usługi wakacyjne w ramach reklam w kampanii produktowej.
Jak działa reklamowanie wycieczek w Google?
Ten typ reklamy pojawił się na razie u niewielkiej liczby użytkowników. Na takie frazy jak “co robić w Berlinie” , „Co robić w Amsterdamie”, „Co robić w Paryżu”. wyświetla się informacja z ceną, opisem oraz opiniami. Użytkownicy mogli zobaczyć kreacje takich reklamodawców jak GetYourGuide, Viator, czy Tiqets.
Kiedy reklamowanie wycieczek będzie dostępne w Polsce?
Google nie przedstawiło żadnej oficjalnej informacji na temat tej nowości, jednak być może planuje nas zaskoczyć, chcąc pomóc reklamodawcom wycieczek, hoteli, czy innych usług z branży.