Google wprowadza Swirl – nowy format wizerunkowy z elementami 3D

Co to jest Swirl?

Jest to nowy wizerunkowy format dostępny na platformie Display & Video 360 tworzony w oparciu o modele 3D, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcje za pomocą dotyku na ekranach swoich urządzeń mobilnych.

Dodatkowe elementy interakcji sprawiają, że użytkownik może lepiej poznać produkt oraz jego funkcjonalności. To sprawia, że format ten jest idealny zarówno do budowania świadomości jak i rozważania zakupu produktu danej marki.

Benefity kreacji wykorzystały już takie marki jak Nissan czy Adidas. W przypadku klienta automotive odnotował on 8x wyższy współczynnik zaangażowania w porównaniu do innych kreacji rich mediowych z branży motoryzacyjnej.

Kreacja Swirl 3D jest dostępna w trzech rozmiarach – 300×250, 300×600 oraz 336×280 (dodatkowo w formie expand). Format tworzony jest przy pomocy narzędzi Google: Poly oraz Google Web Designer, z poziomu którego może być bezpośrednio wyeksportowana do platformy zakupowej Display & Video 360.

Źródło:https://blog.google/products/marketingplatform/360/create-3d-immersive-ad-experiences-display-video-360/?_ga=2.20187388.554509906.1594305641-568440500.1594305641