First Commercial
Snapchat poinformował o wprowadzeniu nowej opcji reklamowej. Dzięki niej marki mogą wyświetlać płatne komunikaty użytkownikom, którzy po raz pierwszy wejdą danego dnia w zakładkę “Discover”. Według badań twórców Snapchata, użytkownicy częściej wchodzą w interakcję z reklamą, jeśli ta jest pierwszą rzeczą, jaka jest im wyświetlana po wejściu w aplikację.
Dłuższe reklamy i śledzenie konwersji na Snapchacie
Snapchat informuje również o uruchomieniu Extended Play Commercial. – dłuższych reklam trwających do trzech minut. Pojawią się one podczas oglądania filmu, bez możliwości pominięcia pierwszych 6 sekund. Serwis odblokował także śledzenie ich konwersji.
Od 6 października opcja First Commercial dostępna jest już oficjalnie w menadżeże reklam dla reklamodawców ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Źródło: https://forbusiness.snapchat.com/blog/introducing-first-commercial