Turecki przedsiębiorca wpadł na oryginalny pomysł wykorzystania trwającej pandemii. Swoje maseczki oznaczył marką “Elonmask”. Dzięki dowcipemu nawiązaniu do biznesowego magnata, produkt zwrócił uwagę użytkowników mediów społecznościowych.
Jaki był odzew odważnego żartu?
Media społecznościowe na całym świecie prześcigały się udostępnianiu i komentowaniu pomysłu. Marka stała się bohaterem viralu.
Pomysł zabawnej gry słów był ryzykowny, ponieważ mógł wbudzić skrajne opinie: od zachwytu kreatywnością do zażenowania. W tym przypadku udało się osiągnąć bardzo pozytywne rezultaty i podwyższyć świadomość marki. Akcja zwróciła uwagę konsumenta, rozbawiła go i być może skłoniła do zakupu. Elonmask stał się marką w top of mind w swojej kategorii.
Źródło: https://www.dailysabah.com/business/turkish-marketing-genius-sells-elonmask-brand-face-masks/news