Zwiększone zaangażowanie Pinnerów
Zarówno użytkownicy jak i reklamodawcy mają się z czego cieszyć. Jak podaje Pinterest, dzięki nowym algorytmom portal lepiej dobiera treści do odbiorców, przez co zaangażowanie użytkowników jest jeszcze większe. Do tej pory Pinterest, wykorzystał 100 ostatnich aktywności na portalu, jako miary określenia zainteresowań użytkownika.
Jak to działa i jakie niesie za sobą korzyści?
Nowy system działa tak, że Pinterest pokazuje bardziej trafne rekomendacje na podstawie ostatniej aktywności, dzięki czemu tworzy to na nowo pewien proces, przez co użytkownicy otrzymują bardziej dopasowane treści.
Prowadzi to do coraz większego zaangażowania – jak podaje portal podczas testów zaangażowanie wzrosło o 6%. Biorąc pod uwagę jak rozwija się Pinterest, zmiana powinna ucieszyć zarówno użytkowników, jak i marketerów korzystających z reklam na platformie. Ci pierwsi mają lepiej dobrane treści do swoich upodobań, ci drudzy zaś bardziej jakościowe grupy remarketingowe do reklam.