Filmy podobne nowym elementem w kampaniach YouTube

Jakie nam to daje korzyści?

Kampanie YouTube stanowią znaczący udział w kampaniach digitalowych. Ciągle zyskują na popularności ze względu na możliwość dotarcia do wielu użytkowników. Obecnie można do kampanii dodawać oprócz głównej reklamy wideo również filmy podobne, które będą wyświetlane na urządzeniach mobilnych.
Dzięki zastosowaniu filmów podobnych można wzmocnić przekaz głównej reklamy wideo, dłużej utrzymać zainteresowania widzów również i innymi filmami na danym kanale YouTube, osoby korzystający z urządzeń mobilnych i trzymający je w pionie podczas reklamy widzą również powiązane wideo, co zwiększa zainteresowanie marką. 

Jak to działa?

Oprócz głównej reklamy wideo można wybrać 2-5 filmów, które będą towarzyszyły głównej reklamie podczas emisji na urządzeniach mobilnych. Muszą to być filmy publiczne lub niepubliczne. Dodatkowo każdy z filmów musi spełniać wymagania dotyczące reklam YouTube jak i zasad reklamowych Google. Jest to opcja dostępna w Display & Video 360 jak i w Google Ads. 

Źródło