Google przedstawia Ads Creative Studio

Czym jest Ads Creative Studio?

Ads Creative Studio to narzędzie, które służy do zarządzania kreacjami. Skupia się przede wszystkim na 3 obszarach; tworzeniu assetów, kontroli i zarządzaniu nimi oraz ułatwieniu przepływu informacji i pracy między zespołami. Narzędzie można zintegrować z Google Ads, Display & Video 360 oraz Campaign Managerem 360. 

Zastosowanie

Warto zwrócić uwagę na funkcjonalności takie jak:

  • Dostępność szablonów do tworzenia kreacji, 
  • Tworzenie wielu formatów tej samej reklamy w prosty sposób w jednym miejscu,
  • Zbiorcze edytowanie wybranych elementów wielu kreacji jednocześnie, 
  • Tworzenie reguł pozwalających na przypisywanie wariantów do różnych użytkowników na podstawie sygnałów targetowania. 

Ta ostatnia funkcja obecnie występuje jedynie dla video, wkrótce ma być też dostępna dla formatów display. Narzędzie ma być rozwijane o nowe funkcjonalności. Znacznie ułatwi proces rozszerzania i przechodzenia z emisją z GAds do DV360, dzięki bazowaniu na jednym secie kreacji. W związku ze stale rosnącą popularnością dynamic creatives, ma szansę naturalnie zagospodarować ten obszar. 

Źródło