Google niezmiennie zaskakuje nowymi narzędziami i kolejnymi testami. Zebraliśmy listę najciekawszych informacji, z którymi warto być na bieżąco:
- Google zapowiedział wprowadzenie Consent Mode „2.0”– zaktualizowaną wersję trybu uzyskiwania zgody na reklamy spersonalizowane. Ten update ma wejść w życie w marcu 2024 roku. Dokładna specyfikacja ma się pojawić w najbliższych tygodniach.
- Usługi GA4 (w wersji podstawowej i 360) mogą być zintegrowane z Salesforce Marketing Cloud. Szczegółowe informacje na temat harmonogramu migracji do wersji 360 można znaleźć w ostatnim poście na blogu Google.
Dowiedz się więcej: Link - Już wkrótce możliwy będzie zakup powierzchni YouTube Shorts w Display & Video 360, za pomocą funkcjonalności Instant Reserve w ramach YouTube Select Lineups.
- W ostatnich miesiącach tematem przewodnim jest AI. W artykule z Think with Google przeczytacie o tym, co AI może i czego nie może zrobić za marketerów
Dowiedz się więcej: Link