Nowości i zmiany Google – listopad 2023

Źródło graficzne: Freepik.com

Google niezmiennie zaskakuje nowymi narzędziami i kolejnymi testami. Zebraliśmy listę najciekawszych informacji, z którymi warto być na bieżąco:

  1. Google zapowiedział wprowadzenie Consent Mode „2.0”–  zaktualizowaną wersję trybu uzyskiwania zgody na reklamy spersonalizowane. Ten update ma wejść w życie w marcu 2024 roku. Dokładna specyfikacja ma się pojawić w najbliższych tygodniach. 
  2. Usługi GA4 (w wersji podstawowej i 360) mogą być zintegrowane z Salesforce Marketing Cloud. Szczegółowe informacje na temat harmonogramu migracji do wersji 360 można znaleźć w ostatnim poście na blogu Google.

    Dowiedz się więcej: Link
  3. Już wkrótce możliwy będzie zakup powierzchni YouTube Shorts w Display & Video 360, za pomocą funkcjonalności Instant Reserve w ramach YouTube Select Lineups.
  4. W ostatnich miesiącach tematem przewodnim jest AI. W artykule z Think with Google przeczytacie o tym, co AI może i czego nie może zrobić za marketerów

Dowiedz się więcej: Link