Beck’s Autonomous – piwo i reklamy stworzone z pomocą AI: Chat’u GPT i Midjourney

Z okazji obchodów 150-lecia firmy Beck, browar przeprowadza innowacyjną kampanię przy wykorzystaniu zasobów sztucznej inteligencji. 

Beck’s tworząc pierwsze zielone butelki, pierwszy sześciopak piwa, a nawet wysyłając w kosmos pierwsze butelki z ochroną przed promieniowaniem UV, od dawna uznawany jest za pioniera w swojej branży. Tym razem firma postawiła na potencjał AI, przy użyciu Chat’u GPT i Midjourney kompleksowo zaprojektowano kampanię. Sztuczna inteligencja stworzyła limitowaną edycję piwa – Beck’s Autonomous. Powstałe z milionów różnych kombinacji smakowych, ostateczne piwo jest futurystyczną miksturą wody, słodów, chmielu, drożdży i piątego tajnego składnika – sztucznej inteligencji. Po nazwaniu piwa Beck’s Autonomous, stworzeniu niestandardowego logo i zaprojektowaniu najnowocześniejszego pojemnika, firma Beck’s współpracowała ze sztuczną inteligencją, aby przygotować wszystkie zasoby do swojej futurystycznej kampanii. Wygenerowano obrazy i obrotowe wideo 360 stopni nowo opracowanego pojemnika, aby zaprezentować limitowaną edycję Beck’s Autonomous w całej okazałości.

Podkreślając wszechstronną moc sztucznej inteligencji, kolejnym wyzwaniem było stworzenie kampanii reklamowej. Komunikaty pojawiły się w mediach drukowanych, na billboardach i w social media. AI wygenerowało też mikro stronę marki, na której konsumenci z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Włoch będą mogli zamawiać limitowaną edycję.

Sztuczna inteligencja stworzyła produkt, który można smakować, dotykać, powąchać i trzymać w dłoni. Dając ludziom szansę wypróbowania tego pionierskiego i najnowocześniejszego piwa, Beck’s wypuszcza zaledwie 450 piw z limitowanej edycji Autonomous w Niemczech, Włoszech i Wielkiej Brytanii.

Źródło: https://www.thedrum.com/news/2023/03/30/beck-s-uses-ai-create-and-advertise-new-beer-experiment-future-use-cases