DirectTV łączy usługę na żywo i rozrywki na żądanie

DirectTV, amerykański dostawca usług satelitarnych, postanowił wejść na całkiem nowy poziom sprzedaży rozrywki. Poza filmami i serialami, możliwymi do odtwarzania za pomocą platformy streamingowej, firma postanowiła podarować swoim odbiorcom transmisje wydarzeń sportowych na żywo. Twarzą projektu została znana amerykańska tenisistka Serena Williams wcielająca się w roell… Wonder Woman. 

Koncepcja usługi

Bohaterka 60-sekundowej reklamy, zatytułowanej „Get Your TV Together”, jest centralnym punktem pierwszej, szeroko zakrojonej kampanii DirectTV Stream, która rozpoczęła się niedawno i będzie kontynuowana do 2022 roku. Działania, mają na celu rozwiązanie problemu „rozdrobnionych doświadczeń konsumentów”, obejmą serwisy społecznościowe, cyfrowe, OTT, telewizję podłączoną do sieci, telewizję linearną, telewizję poza domem i radio. 

Super tenisistka superbohaterką

Amerykańska platforma, której 70% udziałów należy do przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego AT&T, zaprezentowała spot reklamowy, łączący świat sportu ze światem najnowszych produkcji filmowych, podkreślając tym samym połączenie usług na żywo i rozrywki na żądanie. Z Williams, jako obrończynią centrum handlowego z lat 80-tych, kampania jest wezwaniem do konsumentów, aby nie komplikować ich życia rozrywkowego i dostarczać każdego rodzaju emocji.

Źródło: https://www.adweek.com/creativity/serena-williams-becomes-wonder-woman-in-directv-streams-fun-mashup-ad/