Facebook zmienia się w Meta


Nadchodzi metawersum

Rebranding Facebooka stał się faktem. Mark Zuckerberg zmianę tę zapowiedział na konferencji w październiku 2021, gdzie przedstawił swoją wizję metawersum – świata przyszłości, w którym doświadczenia wirtualne i rzeczywiste przenikają się, dzięki zastosowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości. 

Facebook jest już jednym z produktów konglomeratu technologicznego Meta, w skład którego wchodzą również m.in. Messenger, WhatsApp, Instagram i Oculus. 

Nowy poziom doświadczenia cyfrowego

Nowa platforma Meta (gr. coś ponad, poza) to kolejny etap w procesie ewolucji cyfrowej komunikacji: łączenia ludzi, tworzenia społeczności i rozwoju biznesów. Zuckerberg podkreślił, że Meta daje niespotykane wcześniej możliwości immersji w świat wirtualny oraz imitacji kontaktów międzyludzkich ze świata fizycznego. 

Więcej informacji o rozwoju marki Meta znajduje się na dedykowanej stronie internetowej meta.com 

Źródło: https://about.fb.com/news/2021/10/facebook-company-is-now-meta/