Meta mocniej wykorzystuje AI w obszarze targetowania

Źródło graficzne: Freepik.com

Meta rozszerza opcje automatycznego targetowania odbiorców przy użyciu AI

Szczegółowe targetowanie odbiorców Advantage+ jest obecnie dostępne we wszystkich celach optymalizacyjnych kampanii. Dowiedzieliśmy się o tej zmianie zaledwie kilka tygodni po ogłoszeniu informacji o planach wycofania szczegółowego targetowania odbiorców w kampaniach szczególnej kategorii.

Jaki będzie to miało wpływ na kampanie?

Meta twierdzi, że wykorzystanie sztucznej inteligencji przy dobieraniu odbiorców pozytywnie wpłynie na skuteczność kampanii i jej wyniki. Jak pisze Meta “Wynika to z faktu, że nasza sztuczna inteligencja nie ogranicza się do wyświetlania reklam osobom pasującym do Twoich propozycji, co zwiększa jej elastyczność w wyszukiwaniu nowych grup odbiorców” – Meta.

Cele optymalizacji objęte szczegółowym targetowaniem Advantage+

Szczegółowym targetowaniem przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji dostępne są dla kampanii zoptymalizowanych pod kątem zasięgu, wyświetleń video, zaangażowania, rozpoznawalności marki, pozyskiwania kontaktów, wyświetleń strony docelowej oraz kliknięć linku.

Źródło:

https://searchengineland.com/meta-advantage-detailed-targeting-ai-436912

https://www.facebook.com/business/help/273363992030035?id=1629569087788063