Lexus emituje reklamy dopasowane do stanu emocjonalnego widzów

Lexus promuje nowy model ES Self-Charging Hybrid z wykorzystaniem nowego podejścia, które dopasowuje reklamę do stanu emocjonalnego odbiorcy.

Kampania “Feel Your Best”, powstała we współpracy Lexusa z The & Partnership i MorphCast, opiera się na spersonalizowanych reklamach, które rozpoznają twarze i dopasowują się do emocji widzów, oglądających spot w Internecie. 

Co daje wykorzystanie tej technologii?

  • Umożliwia reakcję w czasie rzeczywistym na stan emocjonalny odbiorcy widzianego przez kamerę urządzenia.
  • Pozwala na zmianę tempa spotu, muzyki, intensywności kolorów i montażu, zgodnie z emocjami zaobserwowanym na twarzy widza.

Kampania ta zawiera 3 125 kombinacji poszczególnych elementów spotu. Pozostałe elementy kampanii to tradycyjna reklama w TV, OOH i Social Media.

Twórcy kampanii nawiązali w ten sposób do reklamowanego modelu ES Self-Charging Hybrid, który został wyposażony w funkcję reagowania na kierowcę, dzięki czemu automatycznie dopasowuje temperaturę foteli i intensywność nawiewu, a także może wykrywać wilgotność i temperaturę okien w celu zmniejszenia pary.

Źródło: https://www.marketingdive.com/news/lexus-takes-personalization-to-new-level-with-emotionally-intelligent-ad/609071/09071/