CASE STUDY: Robot od Reese’s obdarował dzieci słodyczami – wyjątkowa kampania ambientowa na Halloween

Halloween to czas przebieranek i dużej ilości słodyczy. Tegoroczne święto niestety obchodzono z rezerwą z powodu pandemii. Reese’s chcąc wyjść z bezpieczną na te czasy inicjatywą stworzył ‘’robota’’ w kształcie drzwi, który częstuje dzieci słodyczami. Tym samym wykluczył konieczność podróżowania “od drzwi do drzwi”. Prawie 3- metrowa kreacja jest kontrolowana zdalnie przez operatora i potrafi przemieszczać się po ulicach. Na hasło “cukierek albo psikus” z maszyny wysuwa się podajnik z firmowymi łakociami.

Reese's Trick-or-Treat Door

Halloween to szczególny czas także dla firm z sektora FMCG. Według National Confectionery Association zeszłoroczne święto przyniosło w USA 4,6 miliarda sprzedaży w tym sektorze.

Źródło: https://www.adweek.com/agencies/reeses-made-a-trick-or-treat-robot-that-roams-around-dispensing-peanut-butter-cups/