LinkedIn wprowadza możliwość dogłębnej analizy Naszych odbiorców

Nowa sekcja danych demograficznych

LinkedIn podobnie jak inne czołowe serwisy społecznościowe wprowadza możliwość wglądu do statystyk wzrostu naszych obserwujących oraz ich danych demograficznych. Otwiera to drzwi na dokładniejszą analizę i zrozumienie trendów, które pozytywnie wpływają na lepsze dotarcie naszego profilu do większej liczby osób. Sekcja danych demograficznych zawiera informacje dotyczące lokalizacji oraz specjalny podział bazy obserwujących, który jest wyróżnikiem tej funkcji na LinkedIn. Mowa tutaj o podziale na stanowiska, lokalizacje, branże, staż pracy, wielkość firmy i jej nazwę. Dodatkowo pojawia się moduł wyróżniający trzy najlepiej prosperujące posty z naszego profilu. Dzięki tak dogłębnej analizie, możemy opracować strategię dodawanych postów, dopasowaną do naszych followersów.

Na co warto uważać podczas analizowania wydajności naszych treści na LinkedIn?

Aplikacja udostępnia nam dane, jednak dostęp do nich jest rozłożony w czasie. Nie powinniśmy więc ulegać wyciąganiu pochopnych wniosków na podstawie peaku opartego na krótkim okresie czasu. Pamiętajmy, że dni wolne, wydarzenia ze świata czy wiele innych aspektów może zaburzać rzeczywisty wykaz wzrostu zainteresowania naszymi treściami. Rzetelniejszą analizą będzie wzięcie pod uwagę szerszego wymiaru danych. Jeśli w takim kontekście nadal zauważamy utrzymanie się wzrostu bądź spadku naszych zasięgów, możemy wysnuć wnioski na temat treści wzbudzających największe zainteresowanie.

Źródło:

https://www.linkedin.com/pulse/new-analytics-understand-your-audience-grow-linkedin-keren-baruch